Friday, May 6, 2011

Silver Bullion Sinks while Bitcoins SKY ROCKET

With all the recent talk of the silver margins being raised for the third time in a week, the price of silver bullion plummets as if one threw that same silver into a bottomless pit. Topping off at a 31 year high only too see the dreaded straight line heading south. Needless to say, this news broke my heart, because i have been investing for the passed few months, great thing to say is, the price didnt fall below my purchasing price.. thank the divine powers. Eff the people with that margin raising power. Bastards.



Bitcoin , the decentralized crypto-currency of the future on the other hand is SKY ROCKETING. In my last post about bitcoins I discussed my purchase for a number of them at $1.00 USD a piece, where they climbed to $1.60 but fell a few weeks later too $.50 where i bought a handful more because i couldnt resist the urge. Today after a few months of not paying attention to the market, i decided to give the current price a peak. Two words HOLY SHIT. Bitcoins are now trading at a high of $3.61 and a low of $3.30. Would i be safe to say BOOOOOOYAH. With the current unregulated status of Federal Reserve constantly inflating the USD, oil prices, and the rest of that commodity jazz beating the public as if the public calls them self toby, the answer is clear, Bitcoins will continue to skyrocket. With production limited to 21 million BTC ever to be produced, ill continue to accumulate mine and hold onto them like they are my girlfriend. From what the word on the BTC scene is, their has been an awful lot of press on bitcoins. The more press, the more bitcoins will be valued.  OH btw. donate a bitcoin to my address at the bottom of this post ^_^ even if its a bit penny ill still love you <3





DONATE a BITCOIN
1BzSWA5mN7r2ZDn61VTvHzzUePqGrFEMmg

15 comments:

  1. Woa that thing looks cool!

    ReplyDelete
  2. dont think its a smart idea to invest in silver

    ReplyDelete
  3. well, the silver bubble had to burst eventually. First time I've heard of Bitcoin.
    +following

    ReplyDelete
  4. It's all about silver and gold :D

    ReplyDelete
  5. dang, i gotta start my online investment career :P

    ReplyDelete
  6. Investing in metals and stuff looks interesting, I really want to invest in a small amount.

    ReplyDelete
  7. Interesting article, I need to read up on my investing but it looks like you're on to something there.

    ReplyDelete
  8. That's really interesting. I think I've heard of bit bitcoins before but I've never really looked into it.

    ReplyDelete
  9. Interesting post my friend! keep sharing, you do it good.

    ReplyDelete
  10. Wow how interesting, I need to start investing haha.

    ReplyDelete
  11. Had a feeling silver would tank, considering its recent rapid growth. I'll wait for it to drop a bit more, and then buy low.

    ReplyDelete
  12. so you're a bitcoin billionaire? haha. awesome.

    ReplyDelete